18 Mayıs 2011 Çarşamba

Aşk Şiirleri

Sizler için harika aşk şiirleri eklemeye çalışacağız. Umarız blogumuzu takip edersiniz ve aşk şiirlerimizi beğenirsiniz.  Bu blogta aşk şiirleri üzerine birden fazla içerik bulacağınızdan şüpheniz olmasın.Aşk dediniz mi aklınıza kim geliyor bu şiirleri onlara hediye edebilirsiniz. Aşk kavramı çok farklı bir kavramdır tanımı pek yapılamaz duygular üzerinde konuşur daha çok , bu bakımdan duygularınızı okşayacak güzel şiirler sizlerle...

Sana uzun bir aşk şiiri yazmak isterdim,
Okumaya doyamayacağın bir şiir.
Şarkılara konu olacak bir şey olsun,
Alışılmışın dışında yazmak istedim,
Sana, romantik bir aşk şiiri yazamadım.

Milyonlarca kez küfrettim şairliğime,
Sana, uzun bir aşk şiiri yazamadım.

Kuşlara şiir yazdım kendimce,
Şiirlerle güneşe selam yolladım,
Şehitleri şiirlerimle andım,
İsyan ettim, şiirlerle haykırdım,
Yalnızlığımı şiirlerimle paylaştım,
Ama sana bir türlü şiir yazamadım.

Milyonlarca kez küfrettim şairliğime,
Sana, uzun bir aşk şiiri yazamadım.

Şimdi kalem elimde, seni düşünüyorum,
Sonra, bir şeylerden utanıyorum.
Seni daha iyi tanıyamadığıma kızıyor,
Yine şairliğime küfrediyorum.

Gözlerim yatağa itiyor uykusuz bedenimi,
Uyumak istemiyorum bir süre…
Radyomdaki müzik ninni gibi geliyor.
Sonra, bir sorumluluk duygusu başlıyor,
Sana şiir yazmadan uyuyamıyorum.

Sana güzel bir aşk şiiri yazmak isterdim,
Bir dörtlük, belki bir dize…
Biliyorum, bu gün uyuyamayacağım
Hiç olmasa sana bir şiir yazacağım,
Elbet bir gün, mutlaka okuyacaksın…

Hasan Dilşer Tepe


-------------------------------






AşK

Aşk başlangıç da canda duyulan bir tutkudur
Aşk sonunda severek can vermeye derler

Aşk sureti sirete bağlayıp bir eylemek
Aşk gerçekte hak ile yeksan olmaya derler

Aşk kuru kelam değil geçmek gerek her şeyden
Aşk her şeyi bırakıp kurban olmaya derler

Aşk pervane gibi kendini atarak yakmaktır
Aşk yanıp her an zevkle onu anmaya derler

Aşk varlığı yakmaktır benliği yokluk ile
Aşk hakkı ispat ile insan olmaya derler

Aşk suretin ahkâm ile bilki donatmaktır
Aşk gönlünü sevgi ile doldurmaya derler

Aşk damla damla toprağa düşmek rahmet olup
Aşk bir damla su iken derya olmaya derler

Aşk dopdolu olmaktır on sekiz bin âleme
Aşk hak nuru ile âleme dolmaya derler

Aşk Allah kâfidir emrin her an duymaktır
Aşk sev emrine uyup hakka dönmeye derler

Aşk canı canana vererek kul olmaktır
Aşk cananı can canı canan olmaya derler

Aşk sevgilinin en kıymetli emanetidir
Aşk sevgiliye emaneti vermeye derler

Aşk her bakışta baktığında dostu görmektir
Aşk ondan başka hiç güzel görmemeye derler

Aşk için dışın sevgi ile dolu olmaktır
Aşk esir olup yâre ayrılmamaya derler

Aşk her tecellide asarı hakkı görmektir
Aşk her bakışta zatı hakkı görmeye derler

Aşk tüm varlıktaki sevginin öz cevheridir
Aşk varlıktan arınıp cevher olmaya derler

Aşk bilsen ki o hakikatte yok olmaktır
Aşk yoklukta vuslatı hakka ermeye derler

Aşk gönlü Masiva dan temizlemek zikrile
Aşk temiz gönlü hakka mekân kılmaya derler

Aşk uğruna ateşi nemruta atılmaktır
Aşk ateşi yakmaz hale getirmeye derler

Aşk onun için dertleri derman edinmektir
Aşk tüm dertlere derman olmaya derler

Aşk tarifi mümkün olmayan şey Mehmet Ali
Aşk maşukla yanıp ben olan yokluğa derler


Mehmet Ali Semizoğlu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder